دسته موتور کادنزا کیا

  • موجود میباشد
  • ضمانت اورجینال
  • برای اطلاع از قیمت و یا سفارش با ما تماس بگیرید :

توضیحات

دسته موتور کادنزا کیا این محصول شامل :

  • دسته موتور جلو
  • دسته موتور عقب
  • دسته موتور راست
  • دسته موتور چپ

دسته موتور‌ها برای تحمل لرزیدنها  و ضربه های  ناشی از وزن و راندمان  موتور طراحی و ساخته می‌شوند. حال اگر این لرزیدنها بیش از حد تعیین شده  باشند و یا فشار‌های وارده به آنها قوی باشد ، شبیه به  هر قطعه لاستیکی دیگری ممکن است تا مبتلا به خرابی  شده و در برابرلرزه های  وارده، طاقت  حمل  را از دست بدهند و دچار خرابی شوند.

اما باید بدانیم که مشکلات  این قطعه ها نیز بسته به اینکه خودرو از چه کلاس اتوموبیلی است و چه خصوصیتی حرکتی دارد، متفاوت خواهد بود.

برای نمونه  در یک اتوموبیل  سواری، مشکل  این قطعات می‌تواند  از تیک‌آف‌های باشد، اما در یک اتوموبیل شاسی بلند ، خرابی دسته موتور‌ها می‌تواند از بازی کردن زیاد و گردش های  قوی  شاسی در عبور از مسیرهای پر فراز و نشیب  باشد.

اما به طور کلی کار‌هایی مثل رد شدن  از ناصافی که موجب گردش شاسی می‌شود، تیک‌آف‌ها و سرعت گیری های  ناگهانی که لگد موتور را دربر  دارند و به دنبال آن معکوس کشیدن‌ها که باز هم در آن دارای بازی و لرزش های  قوی می‌شود، عبور از دست‌انداز‌های غیر استاندارد با سرعت شدید  که باعث لرزیدن  موتور میشود، لرزیدنهای  درمقابل تنظیم نبودن آن، مشکل در شاسی اتوموبیل  که باعث  میشود تا دسته موتور به خوبی در محل خود قرار نگیرد، جنسهای بی ارزش دسته‌ها، مشکل در سیستم کلاچ که باعث ایجاد لرزیدن می شود، تکان اتاق ازخرابی  جلوبندی یا سیستم تعلیق که علت وارد‌شدن ضربه‌های مسیر راه به شاسی خودرو شود و… از جمله با اهمیت ترین  موارد خرابی دسته موتور است

نکته  در مورد خودرو‌های محور محرک عقب، خرابی قطعاتی مثل گاردان و چهار‌شاخ آن، به خاطر ایجاد تکان  در دسته موتور کادنزا کیا  نیز می‌تواند منجر به خرابی شود

کشور سازنده خودرو : کره جنوبی – South Korea

شرکت سازنده خودرو : کیا موتورز – Kia Motors
خودرو :کادنزا  –  Cadenza
Brand : جنیون پارت – Genuine Parts